Kızlar merhaba kızım 6 ay 15 günlük 1 aya yakındı kirip olmuşdu burun akıntısı hapşurma şimdi burnu akmıyor kapşurmada yok ama horultu var burnunda geceler uyurken bide bazen öksürüyor uyurken sadece 4 aylıkken doktora götürdüm alerji damlası verdi 1 ay kullan dedi sadece. Şimdi düşünüyorum öksürük alerji ola bilirmi acaba? bide bu burnundakı horultusuna ne yapa bilirim sizce 🙏🏻🥰