taylan9696 Merhaba bebeğim 2 aylık ve gazlı sma iyi geceleri aldık. Onuda deneyelim rahat uyusun diye. Ancak tadı çok değişik diğer mamalara göre. Yorumlarınızı merak ediyorum
taylan9696 Catlakbiranne comfort yoktu mamada bitince bunu deneyelim dedik. E bebekleri çalışan bununla iyi uyur dedi ancak mama bittikten 45 dk sonra ancak uyudu gazı vardı kivrandi yine:(
taylan9696 Misbebe suya karışması zor değil hatta baya iyi. Hip ,golden geat, bebelac gold, aptamil hepsinden tadı farkı hepsini bende içiyorum nasıl tadı diye.
Misbebe taylan9696 Bebeğiniz kabul ediyorsa sorun yok aslında :) içinde ekstra nişasta balık yağı falan var farklı olması normal. Diğer formül mamaların içeriği aynı