Bebeğim 7 aylık 2gundur kabız sürekli sıvı icirmeye çalışıyorum nette gördüm erik püresi yaptım verdim bi kaç defa bide ılık suyun içerisine pekmez ve zeytinyağı katıp icirdim bunlarla 2-3 defa falan katı bi şekilde yaptı normalde düzenli bı sekilde yapıyordu bide kabızlığından mıdır nedir bu gece hiç uyumuyor uyutuyorum beşiğine koyuyorum ağlayarak uyanıyor acaba atak haftasinda falan olabilir mi bide ağrı kesici falan icirdim