Csknaz 2 ay oldu doğum yapalı ama hamile kalmadan önceden beri bi ağrım var ağrıda değil batma gibi sol göğüsümün altı kaburgam açıyor sanki batıyormuş gibi gitmediğim doktor kalmadı tomografi hersey çekildi bisey çıkmıyor ama gel gelelim benim ağrım da geçmiyor böyle bisey yaşayan oldu mu aranızda bittim artık
ZH3418 Csknaz geçmiş olsun. Halk arasında yel diyoruz ya büyük ihtimal yel var siZdede. Eşim 2 aydır tam dediğiniz yer kaburga altı mahvoldu ağrıdan batmalardan göğüs hastalıklarından ortapediye gitti ben dedim ona yel var soğuk almışsın bi git kas gevşetici iğne ol dedim en sonun beni dinledi 2 gündür hiç bişyi yok🤭 bazen bir ceyran da kalmak üşütmek yani sıcak ütü havlu koymayı deneyin emziriyosanız iğne olmayabilir belki ama uugun bi kas gevşetici doktor kontrolünde tabi. Yinede aynı şey olmayabilir çok uzun zamandur diyorsunuz, acil şifalar dilerim🌸
Csknaz ZH3418 kas gevşetici krem kullandım ama iğne olarak kullanmadım doktora soylucem ama yelde olsa 2 seneden beri çekilir mi sürekli bu ağrı
derya0692 Bahsettiğiniz durum bende de oldu doğumdan sonra. Ortapediye gittim. Fibromiyalji yani kas ve eklem romatizmasi olmusum. Uykusuzluk, stres , düzensiz beslenme tetikliyormus. Siz de iyi bir ortopedi doktoruna görünün bence