Allah aşkına şu gece bez sızdırmalarına bir çare yok mu ? Her bezi ama heeer bezi denedim. Bez önerisi inanın istemiyorum çünkü piyasada olan tüm paketli bezlerin heeeepsini denedim. Her bedeni, her cinsi. Sinirden öleceğim artık. Acaba bez bağlamayı mı bilmiyorum ben dedim, bez bağlama videosu izlenir mi, izledim. Doktora insan bez doğru nasıl bağlanır diye mi sorulur ya hu ? Sordum. Çevremde tanıdığım ne kadar anne varsa hepsine gel bir el atalım ben mi yanlış yapıyorum dedim, yok aynı yani. Oğlum yüz üstü uyuyor. O kadar çok dönüyor ki o yatağı komple bir tavaf ediyor. Hep yüz üstü olduğu için de bel bölgesine çiş sızıyor. Kaç gece uykusu bölündü yavrumun. Hemen geri de uyuyamıyor bir bez yüzünden sabaha kadar ayakta kalıyoruz. Bazı geceler oh sızdırmadı hadi uyuyayım diyorum( gece 4 gibi falan) sabah bir kalkıyor yavrumun karnı ıslak. İçim gidiyor. Napsam, bu yıkanabilir bezlerin iç pedini bezin içine mi koysam ? Çiş külodu alıp bezin üzerine mi giydirsem ? Elime iğne iplik alıp alezin etrafına pamuklu kumaş kaplayıp kendim külot mu diksem ? Böyle fikirlere ihtiyacım var, inanın bez önerisi istemiyorum. Atın bana yaratıcı fikirlerinizi🥹🥹