Lalezlal dikbas banada öyle dediler ama ben bu müdahale etmedim gerçekten kendi geçiyor tamamen ıkınmaya ve ağlamaya bağlı yinede içiniz rahat edecekse bi doktora görünün ama asla korkulacak bir şey yok