Kızlar 5 ay önce randevu almıştım. Kızımın antibiyotiklere alerjisi var maalesef. Sekreterinden randevu aldık ama hemen test yapılıyor mu yoksa doktor görüp başka güne mi randevu veriyor? Birde sonuç hemen çıkıyor mu yoksa aylar mı alıyor ? Yaptıranlar var mı aranızda ?