Synmannesi benm saçlarım da çok yıpranmış aslında boya falan da yapmıyorum herhangi bir masa işlemi düzleştirici falan da yapmıyorum tesettürlüym kuzenim kaclarin uzun biraz keselim dedi kestikten sonra eski sacimdan eser kalmadı çok güçsüz ve yıprandı önceden uzun dümdüz şimdi bonus gibi olmusum