benoyleuygungordum___ Burnu tıkalı nefes alamıyor sürekli uyandırıp deniz suyuyla temizlesemde olmuyor soğan koydum işe yaramadı hava nemlendirici yok başka ne yapabilirim çocuğu sürekli uyandırmak istemiyorum
denizberkaa1 benoyleuygungordum___ kalorifer varsa üstüne ıslak bezler koy sobaysa bi çaydanlık su odayı nemlendirir baya. Benim oğlanda hasta burnu tıkalı başının altına yastık koydum biraz daha yukarıda olunca başı iyi oluyor birde burun spreyi sıkıp duruyorum yapacak bişey yok ama bir kaç saat uyuyor bu şekilde
gonulcelen6 benoyleuygungordum___ eczaneden serum fizyolojik alın bide 5 CC şırınga bebeğinizi kucağınıza alın yüzü öne dönük karnından tutun çok şiddetli olmayacak şekilde önce sağ burnuna sıkın sumukler diğer burundan akacak silin sonra sol taraftan sıkın silin temizlenir inşallah
balgokcem benoyleuygungordum___ Bizde sürekli sizin gibiydik hep tikaliydi doktora götürdüm kaloriferler açıldığı için odanın nemi çok azalır dedi. Nazalnem diye bir damla var çok çok işime yaradı direkt eczaneden alabilirsiniz
Synmannesi benoyleuygungordum___ soğuk algınlığı ver canım biraz açar doktora eczane danış iburamin zero 6 ay ve üzeri için hortumla çek sümük varsa yoksa serum sık ya da burun spreyi
benoyleuygungordum___ Synmannesi ibramin veriyorum sabah akşam hortumla geçiyorum gelmiyor sprey sıkıyorum ama 10 dkk sonra yine aynı durum nebilazator sipariş ettim fakat şuan iicn ne yapabilirim
Synmannesi benoyleuygungordum___ canım ona antibiyotik şart gibi geldi bana ciğerlerini baktır bir yarın sağlık ocağına git ah yavrum rahat yemedi benim kızım bogulur gibi olurdu yutarken
benoyleuygungordum___ Synmannesi kaç gündür hastane hastane geziyorum bugün üç günlük iğne verdi yarın sabah ilk doz vurdurcaz aşırı bı salgin var öksürük kusma iştahsızlık hırıltı bir haftadır çekiyoruz
benoyleuygungordum___ denizberkaa1 spreyi fazlasi zarar kullanmayın diyor sabah öğlen akşam birer fıs diyor bu gece iki üç kez fislattim ama tereddütle kalıyorum işte
Synmannesi benoyleuygungordum___ benoyleuygungordum___ Allahım şifa versin güzel kardeşim bende o O dönemde kızım koronavirüsü olmuştu ve korunanın en yaygın olduğu zamanlar ben nasıl alıyordum ona bir şey olacak sanıyordum Allah’ım evlatlarımızı korusun çok iştahsızdı asla hiçbir şey yemiyordu bütün gün sadece kaşık mamasıyla duruyordu bol bol su içiyordu karnı böyle şişti ishaldi neler çektim ya Allah’ım Rabbim evlatlarımızı korusun seni çok iyi anlıyorum Allah’ım şifa versin öksürük için pros Pan o yaşlarda kullanıyor mu bilmiyorum pros bir sor istersen öksürük şurubu pros iğne iyi gelir inşallah canım
denizberkaa1 benoyleuygungordum___ benim sprey deniz suyu sinomarin children kullanıyorum doktorumuz verdi açmam gerektiği için bu dönemde kullanabilirsin demişti siz ne kullanıyorsunuz
balgokcem benoyleuygungordum___ İlk defa duydum inşallah oda işe yarar doktor yazdığına göre oda iyidir tabiki ama nazalnem dediğim damlada 1 günde faydasını gördük biz hemen açıldı günde 3 damla damlatiyorum kolay kolayda tikanmiyor çok şükür
benoyleuygungordum___ denizberkaa1 nasovine diye bı spry yazdı doktor aldık bugün onu kullanıyorum da 10 dkk sonra yine tikaniyor