Umayysvnc Kızlar bebeğim ocak 20de bir yaşına girecek ve bu aralar hiçbişey yemiyor sadece meme meme hiç meme ağzından çıksın istemiyor memeye aldanıp yemekte yemiyor 1 yaştan sonra bıraktırsam mı sizler ne zaman bıraktırdınız
hediyenuk Gebelikten dolayı 14 aylikken bıraktım. Hamile kalmasaydım 2 yaşına kadar emzirmeyi düşünüyordum
hediyenuk Umayysvnc hayır hiç zorlanmadm gogus ucuna kahve sürdüm acı tadı alınca hiç istemedi artık ağlamadı da geceleri uyandığı zaman şu veriyordum uyuyodu tekrar
hediyenuk Momandkid bazıları zararli dedi bazıları da sizin gibi sorun olmaz dedi ben risk almak istemedim