Esmaoren61 Kızlar 7 aylık bebeğim diş çıkarıyor ateşi yükseliyor sürekli 38 oluyor,ne yapabilirim ,hemen ilaca da başvurmak istemiyorum, doğal olarak kendim nasıl düşürürüm
babymomyyy Esmaoren61 ateş düşürücü şurup verin 30 dk bekleyin sonra ılık duş aldırın bunu bugün bi postta okumuştum geçmiş olsun
azranur3457 Esmaoren61 birden çıplaklaştırmayın. Kademeli olarak soyun. Eğer normal hali gibi davranıyorsa (yani ayık bayık değilse) düşer Allahın izniyle. Bi zaman düşmezse leğen içine ılık su koyun oynasın. Yada ılık suyla duş aldırın.
Noktaatidi Esmaoren61 dediğimi yapqrsaniz 20dk içinde ateşi dusecektir benim oğlum hastalanınca soğanı ikiye bölüp ayağına koyuyorum ve çorapla beraber giydiriyorum ateşi baya bı dusuyor amq sonrasında 1saat sonra gene cikiyor
Bhfsa Doktor tavsiyesifir sadece atlet ve bezle kalsin ve ayaklarina corap giydinirin Ek olarak ben kendim limon suruyorum aylaklarina ve gercekten dusuruyor
ikizlerinannesi24 Soğuk pres uygula. Ilık bir suyu pamuk yardımıyla eklem bölgelerine koy canım ama soğuk değil ılık olmalı.”ve sadece su. Ayakları soğuk ise çorap giydir mutlaka ve çorabına limon sık biraz.
Bhfsa Annonimmm Valla hic birsey olmadi gidip bir tam limon sikmadim sadece limonu surdum ne yapabilirki yarim saat sonra tekrar surdum bu arada sadece atlet ve bezle kaldi
ikizlerinannesi24 Esmaoren61 Tamam ozaman iç ateş değil demekki. Ateşte önemli olan soğuk yerleri ısıtıp sıcak yerleri soğutmak. Bez ve zıbınla dursun. Koltuk altı kasık bölgesi bilekleri ve boynuna pamukla ılık kompres uygulayın. Ateşte en temel özellik yavaş yavaş kontrollü düşürmek. Çünkü hızlı düşen ateş daha hızlı yükselebilir.
Esmaoren61 ikizlerinannesi24 bacakları ayakları normal sıcaklıkta üst kısım ve alnı sıcak Normalde ateş olunca sadece ayakları çok soğuk olmaz mıydı
Nikita Esmaoren61 38,5 olmadan korkma canım. 38,5 olduğunda da panik olma. Birden soyma. Giysi katlarını azalt. Genel durumu iyiyse ateş faydalıdır. Bağışıklığını güçlendirir. Diş 38 üzerinde ateş yapmazmış. Ateş daha fazla yükselirse enfeksiyon olabilir. Takipli ol. Öyle olursa da yarın doktora götür. Enfeksiyonu varsa çoğalmadan tedavi görsün.
Esmaoren61 Nikita zıbın ve alttan ince bir taytla yatırdım şuan uyudu bakalım biraz da düştü ateşi inşallah tamamen geçer
ikizlerinannesi24 Diş ateşi öyle olabiliyor. Ateş ölçerinizi kulak içi olandan kullanırsanız en sağlıklı sonucu almış olursunuz. Çok geçmiş olsun Esmaoren61 d
Noname21 Esmaoren61 beneklerin ateşi çabuk yükselir düşmüyor ise önce calpol verin bemce Ayrıca ağız mendillerini ılık su ile ıslatın avuç içleri ensesi saçlı deride gezdirin koltuk altına koyun bezi varsa çıkart ısıtır o
seizetheday Esmaoren61 ılık duş aldırın geçmezse soğuk uygulama yapın bezle ince giydirin düşmezse dönüşümlü ilaç verin bence
seheryavuzz Esmaoren61 geçmiş olsunn diş ateşi birşey yapmaz öncelikle sakin olun 38 in üstüne cıkmaz genelde cıkarsa öyle verin ilaçç cıkmazsa elini yüzünü yıkayın soyum yatsın. Öylee