Selamm kızlar bebeğim 6 20 günlük yaklaşık bir aydır falan geceleri saat başı uyanıyordu neden olduğunu bir türlü anlamamıştım çünkü belirgin bi belirtisi yoktu geçen eczaneye gidince nurse harveys diş jeli aldım ve gece sürdüm rahat uyudu sadece emmek için uyandı şimdi de iyice salyaları akmaya ellerini sürekli ağzında tutmaya başladı ben ne yapabilirim onun için onu rahatlatmak için jelin de çok önerilmediğini biliyorum ama rahatlamış olmasına da bi yandan seviniyorum başka neler yapabilirim