Mayazim ilk oğlum 13 aylıkken kendisi bıraktı zaten 6. Aydan sonra nasıl bişeyse sadece sağ göğsümü emiyordu solda emmiyor ağlıyordu sebebini bilmiyorum 😅 emzik kullandığı için belki de erken bırakmıştır bilemiyorum şimdi kızım daha 4 ay 9 günlük bakalım ne kadar süre emecek kızımda emzik kullanıyor emzik kullanıyor mu sizin bebiş kullanmıyorsa o yüzden zorlanabilir