Bir ay önce spinal aneztezi ile doğum yaptim vücudumds bölgesel olarak yayılan kaşıntılar kabarcıklar ve morarmalar mevcut kasimakran her yerimi yara yaptım dermatologa göründüm ilaca amerjin olmuş olabilir dedi verdiği ilacın faydasını görmedim bunu yaşayan var mi