Ya bugün hastaneye gittik kızımla bulduğum bölgede de birakcak kimsem yokki olsada kızım guvenipte bırakmam kadın gelmiş bana hastane ye neden çocuğun getiriyorsun hasta olur daha küçük ki neden 2 ciyi yaptın çocuk meyve suyu aldım zarali neden aliyorsunki sinir den patladım ya neden bu kadar burun sokuyorlar ben bu insanları anlamadım sanane diyesim geldi ama saygıdan da birşey diyemedim doktor dan çıkarken de diyor ki çocuğu komşuna bırak hasta olmaz