Benım ıkı çocuğum var ılkıne seçerek üç gün kuralıyla ve bızden ayrı tuzsuz salcasız yedırdım ıkıncıye 5 aydan itibaren yavaş yavaş alıstırarak kendi yedıkleeımızden yedırdım ıkısını de uygulamıs bir anne olarak ıkıncının daha mantıklı olduğunu düşünüyorum, ayrıca neden yanlış yonlendıreyım hanımefendi fikirlerimizi sormuş bu benim tecrübem ve düşüncem sızde kendı düşüncenizi yazarsınız olur biter, heralde yedırın dediysek bebeğe bir tabak kuru üstü pilav yedırıp kalkın demedık deilmi