YoncaGulce Elistos1 bizimki de böyleydi 5 aydan sonra yeşile döndü ailede renkli gözlü varsa kesin renkli kalır
ikiprensesbebiss @“Elistos1”# Elistos1 benim bebisimde su an 5 aylık 😃 o zamandan bu zamana ne gibş kolaylıklar ve zorluklar yaşadınız benimle paylaşır mısınız acaba :)))
Elistos1 ikiprensesbebiss valla kolaylaşıyor diyenlere inanmayın daha da zorlaşıyor 😂 benim bebiş 10 gündür de hasta ekstra daha zor üstüne ramazan. Diş dönemi başlayacak huysuzlanıyorlar huy değiştiriyorlar resmen büyüyüp akıllanacaklarına çıldırıyorlar 😂