Aselmira1 Merhaba bebeğinizi ne zaman ayrı odada tek yatırmaya başladınızız benim bebeğim yanımda küçük beşiğinde yatıyo ama odasında tek yatırmakta kararsızım siz kaçıncı ayda ayrı yatırdınız
Mommybabyy Aselmira1 bende burda bekliyim. Sanki oda ayırırsam ciğerimden ayıracakmışım gibi hissediyorum 🥺
ayybukemm06 Aselmira1 benim bebeğim 15 aylık. 2 aydır odasında yatıyor. Kameradan izliyorum. Geceleri emiyor. Emzirmeye gidince bende uyuyorum yanında. Güya odayo ayırdım 😁😁