Elif45 2 tip kasa vardı biri küçük diğeri orta boy biz orta boy kiraladık 3200 dü diye hatırlıyorum fiyatını ocakta yenilenecek yıla vurduğunuz zaman hiç bişey değil aslında Allah korusun hırsız girse dünyanın altını gider ben sadece ajda bileziklerimi alyansımı 2 tane de kolyemi takıyorum sürekli diğer set kalın bilezikler falan kasada duruyor