Deletedmom322 Bebeğimin yumurtalığının birinde kırmızılık oldu bugün, hafifçe dokundum sivilce gibi içi sanki. Orda Pişik olur mu? Ya da başka nedir acaba. Yarın doktora gidicem ama başına gelen var mı acaba🙄
Cannsuu Deletedmom322 cocuk doktorunuz varsa fotografini gonderin sivilce mi pisik mi baksin bence. cok onemli bir bolge cunku.
Cannsuu Deletedmom322 benim oglumun sol yumurtaligi dogustan yok. yani daha dogrusu anne karninda damarlar kendi etrafinda döndugu icin beslenememis ve curumus. cok sukur sag yumurtaligi saglam ama doktorumuz eger bi sislik kizariklik veya bebekte asiri huysuzluk gorursen hemen getir cunku eger bu yumurtalikta dönmeye baslarsa 6 saatimiz var 6 saat icinde mudahale edip dönmesini engelliyoruz dedi. sizi korkutmak icin soylemiyorum belki sizinkinin bununla hic alakasi yoktur ama bence ihmal etmeyin. bazi seylerde sure cok onemli. dedigim gibi bizimki zaten bi yumurtaligi yok o yuzden digerininde dönme ihtimali var sizinkinde boyle bir durum oldugunu dusunmuyorum ama yinede ya cocuk doktorunuza yada tanidiginiz cocuk cerrahi varsa fotografini cekip yollayin onlar yol gosterir.
Deletedmom322 Balbebek_Egemen ben de krem sürdüm hem kızarık hem biraz şiş gibi. Sanki yeni sivilce çıkacak gibi dokununca. Orada da Pişik olur mu diye merak ettim hiç olmadı bu zamana kadar Pişik.
Deletedmom322 Cannsuu özele gitmiyoruz doktorumuz devlet hastanesinde. Yarın götürecem ama ben de orasında olduğu için endişeleniyorum. İnşallah kötü bişey değildir
Cannsuu Deletedmom322 devlete gidiyirsaniz evet o doktorlara ulasamazsiniz simdi. bazen hastanelerde cocuk doktorlari nobete kaliyor yada gec saate kadar calisiyor hangi ildesiniz belki boyle bi doktor bulabilirsiniz.
Deletedmom322 Cannsuu sabah yoktu, birden oldu. Yani benn öğlen farkettim. Eminim sabah olmadığına da çünkü çok dikkatli temizliyorum altını. Bebeğimde bi huzursuzluk yok, şişlikte gözle görülür değil, sadece dokununca sivilce ucu gibi. Kızarıklık belli sadece
Cannsuu Deletedmom322 cok tesekkur ederim. niyetim sizi korkutmak degil lutfen icinizi ferah tutun. dedigim gibi benim bebegimde olan durum farkli. doktorum sunu da dedi yani o durumda cocuk normal durmaz asiri huzursuz olur ve aglar demisti. yani sizde oyle bisey yoksa lutfen korkmayin. bilginiz olsun diye anlattim
Deletedmom322 Seheer inşallah pişiktir. Şimdi arkadaş böyle yazınca çok korktum 😔 krem sürdüm inşallah bi dahaki altını açtığımda geçmiş olur
Deletedmom322 Cannsuu çok teşekkür ederim. Çok şükür bi sıkıntısı yok bebeğimin. İnşallah sadece pişiktir. Ve inşallah tez zamanda iyi olur sizin bebeğiniz de. Dualarımdasınız🙏