Dunyamoldun Biraz zorlanıyoruz odası uzak kalıyor ağlar ve ses duymazsak diye telsiz almayı düşünüyoruz kullandığınız marka öneri varmı ?
Fikkkooo Dunyamoldun telsiz yerine bebek kamerası alın bence çünkü büyüdükçe uyanınca ağlamıyorlar beşikte oynuyorlar yada aşağı inmeye çalışıyorlar kamera aldık çok rahatım açıp telefondan izliyorum
canimoglum_01 cemreninannesi_ ben onla beraber yattım genelde sonra odasından çıktım çıkış o çıkış hasta olunca genelde yanında yatarım