Oz033603 4 ay 8 günlüğüz gündüz uykuları gayet güzel fakat gece oldu mu çocuk bambaşka biri oluyor.5 gündür sebepsiz ağlama, uykusu geldiği halde uykuya direnme. 2 3 saat uyutmak için çabalıyorum. Ve geceleri çok sık uyanmalar.. 🥲 geçici bir durum olduğunu düşünerek motive ediyorum kendimi. Her atak sonrası çoookk daha güzel oldu uykuları bakalım artık😊