znmte1 Ben 2 bebeğimde de meme + mama kullandım. İlk kızımda cok daha azdı 2 saatte 1 mama veriyordum 20 dk sonra emziriyordum 7 ay bu sekilde devam etti. Sonra meme + ek gıda yaptım.
Şimdi 2 bebeğim 1 haftalık sütüm biraz daha fazla. Genelde emziriyorum 24 saat de 5 kere falan mama veriyorum genelde.
Gece yatmadan önce 00.00 gibi
Sabaha karsı 04.00 - 05.00 gibi
09.00 gibi
15.00 gibi
20.00 gibi diğer zamanlar emziriyorum.