Gamzetrkmn Bebeğim hasta burnu tıkalı ve arada öksürüyor doktora götürdük antibiyotik şurup verdi fakat ağlarken böyle ıslık gibi ses geliyor bazen sebebi nedir :( korkuyorum.
busrakaaneren Gamzetrkmn benim bebeğim de olmustu oksurur gibi böyle horoz öter gibi bi ses mi eğer oöyleysebalkona çıkar 5 dk birde yattigi odayi nemlendir doktor bana bu sekilde demisti 5 dk soguk hava alsin yattigi odayı nemlendir demişti yani
asimesila Gamzetrkmn geçmiş olsun ne kadar lik peki ayak altına vikis göğsüne sürün uyurken bide odayı havalandirin
Ecem__ Gamzetrkmn islik sesi cigerlerden geliyosa bronsit olmustur..burnundan geliyosa tikalidir canim gecmis olsun
busrakaaneren Gamzetrkmn antibiyotik düzenli kullan 5 gune geçti benim oğlumda hiriltisi çok devam ederse yine götür tabi doktora gecmis olsun tekrar
Deniztalha Gamzetrkmn ateş takibi yap öyle ses olmadıda hırıltı hapşırık öksürük vardı normal üst solunum yolu sandım 7 aylık oğlum bronşit tanısı aldı
busrakaaneren Gamzetrkmn benim oğlan uyku sorunu hep var çok sık uyanıyor 5.ayindan beri 11 aylik olduk hastada olsa iyi de olsa sık sık uyanıyor geceleri
zulal1310 Benim bebegim 2 aylik ayni sikayetlerle hastaneye basvurduk. Rontgen cekildi bronsiolit tanisi koyuldu. 3 gun hastanede yatis verildi. antibiotik ve gunde 4 defa hava tedavisi yapildi.Gecmez ise hastaneye gidin
Aylizzmm Gamzetrkmn aynı şeyi bir haftadır yaşıyoruz yeni yeni azaldı hiriltisi göğsü nefes aldıkça hiyk hiyk hep ottu hava verdim hep sabah akşam ayrı 6 saatte bir ayrı bronşit olduğunda veya başlangıcı olduğunda gögsundenses geliyor öyle çok geçmiş olsun