Ne yaparsanız yapın insanları memnun edemezsiniz. Herkes karşısındaki insanı üzmek için çabalıyor resmen. Benim bebeğimede doğduğunda çok zayıf dediler şuanda yeter fazla yemek verme obez olucak diyorlar. Doktorunuz yeterli diyorsa yeterlidir. Siz kendinizi üzmeyin🥰