Doktorum kilosunun normal olduğunu söylese de şu milletin zayıf (bakımsız) demelerinden bıktım artık. Sürekli aynı mevzu başka çocuklarla kıyaslama artık 8 aydır doldum doldum tasicam. Doktorumuz iyi diyor kilosu normal ee boyuda uzun hareketli aylarında birde. Oysa hep kendim hazırlıyorum yiyeceklerini hazır gida vermiyorum her gün her akşam özenle hazırlıyorum hemde. Bunaldım içimi dökmek istedimm. Varsa da kilo aldıran taktikleriniz alabilirim. Yeterki sussunlar!!