Kızlar selam ayın 21 inde Diox deyoz çayı alıp başladım yediklerime dikkat edip hayatımdan paketli gıdaları çıkarıp biraz da sporla destekliyorum hoş spor yapmasam da ev işi artı iki çocuk spor gibi oluyor ama 😀 neyse bu çaydan kullanıp memnun kalan var mı ?