Aynı durum bizde de var , 9 aylık oğlum ve son iki ayda ne olduysa sürekli uyanmaya başladı . Doktorumuza sordum bende.Diş olabilir ya da rüya görüyor olabilir dedi. Çok da takılmadı bu konuya aslında .Bebeğiniz uyanmadan emzirmeyi deneyin, rüya öğünü yapın bide böyle deneyin ve her uyandığında emzirerek uyutmayin dedi. Postunuzu gördüğümde çok şaşırdım açıkçası , aynı seyleri aynı aylarda yaşıyoruz resmen . 🌻