Bizde bi benzer sorun yaşamıştık, 3 ay kontrolümde 300-350 gr almıştı sadece anne sütü alıyordu ben hiç anlamamıştım çünkü kaka/çiş sayısı gayet iyiydi uykuları güzeldi çok gazlı ya da çok ağlayan bir bebek değil zaten ama dr odasından çıktığımda ağlamıştım, 3 ay kontrolünden beridirde mama destekli ilerliyorum şuan 4 ay sıkıntısı meme reddi yaşıyorum, mamaya devam edebilirsiniz bence benim bildiğim haftalık 125-200 gr arasında almaları gerekiyormuş kiloyu hemşire öyle söylemişti sağlık ocağında tabi gönlünüzden nasıl geçiyorsa o şekilde hareket edin ben mama karşıyı değildim ama mama vermeye başlayınca bebeğim benden koptu gibi hissetmiştim şimdi aç kalmasındansa vermek daha iyi