nibado Kızlaaaar oğluma üç dört gündür bi haller oldu. Evin içinde sürekli meme meme diye geziyor. Açıyorum emmiyor da doğru düzgün bir iki kez emip bırakıyor kafasını yaslayıp yatıyor 😃 akşama kadar sayısız kez açıp kapatıyoruz böyle böyle. Bu akşam da uyuttum defalarca uyandı her seferinde memeee diye bağırarak ağlıyor kafasını yaslayınca biraz sakinleşiyor. Bu durumu yaşayan var mı başka 😃
Dilararden nibado +1 Zaten çok düşkün memeye, şimdi oyun oynarken bile aç diyor iki kere emiyor oyun oynuyor ben kapatınca kızıyor, açık kalsın istiyor bir de hem de ikisi birden 🤔🤔 Dün yemeğini yerden aynı anda meme istedi 😀😀🤷♀️
umsuhyl nibado benim oğlum da 14 ay 2 günlük bir haftadır süt demeyi öğrendi meme diye öğretmedim sürekli süüüüt diyip mememi açıyo sadece emiyo dediğiniz gibi iştahı da gitti uyuttuktan sonra yanından kalkıyodum artık hiç kabul etmiyo sürekli ağzında olucak nasıl geeçicek bu ya 🥲🥲🥲🥲🥲🥲
Atlasmom66 nibado oğlum 14 aylık biz diş zamanı öyledeydik sürekli açıktı adam akıllı emmiyordu sonra iki diş patlattı şimdi hiç emmek istemiyor sadece sabahları o da en fazla 5 10 dk gün içinde aklına Bile gelmiyor açıyorum yine yok üzülüyorum erken bırakacak diye
nibado Dilararden ahahaha aynı ya birini açmak da yetmiyor ikisini de açtırıyor birine kafasını yaslıyor birini de mıncıklıyor 😂 bir nevi keyif yapıyor. Atak haftasına girdik ondan mı diş mi geliyor yoksa bundan sonra hep mi böyle olacak merak ediyorum 😄
nibado umsuhyl atak ayındayız bitince geçe r diye umuyorum ama sanırım yeni bir azı dişi veya köpek dişi de geliyor normalde akşam ilk yatırdığımda 3-4 saat kesintisiz uyurdu bu akşam sayısız kez uyandı saçlarını kulaklarını çekiştiriyor uyku arasında ağrısı varmış gibi sesler çıkarıyor. Gün içinde eller ağızda salya da akıyor. Kesin diş geliyor.
nibado Atlasmom66 benim oğlum da öyle doya doya emmiyor hiç gündüz ama gece bir iki kez emiyor. Bence bırakmaz sizinki de endişelenmeyin en kötü gece akıllarına geliyor
karamellipuding Atlasmom66 ne kadar sürdü peki bu durum biz de 16 aylığız ve benzer durumu yaşıyoruz. Diş çıkarıyor devamlı emmek istiyor asla yemek yemiyor 🙁
Atlasmom66 nibado biz gece beslenmesini bırakalı 5 ay oldu bakalım inşallah biraz daha emer bırakırsa da yapacak bişey yok sanırım 🤷♀️
Atlasmom66 Haavvaaaa ben geceleri direk kestim kalktığında su teklif ettim ilk teklifte sinirlendi içmedi ama ikincide içmeye başladı ara ara eşim kalktı alışması uzun sürmedi aslında ama kalkmaya devam etti 4 ay kadar şimdi 22 aylık olduk çok şükür bir sıkıntısı yoksa kalkmıyor bir de ben suluğunun yerini öğrettim gece yatmadan önce iki gün tekrar ettim oğlum bak sucuğun burda gece kendin içebilirsin diye üçüncü günden itibaren kendi kalkıp içip yerine koydu size tavsiyem suluğunun yerini mutlaka öğretin yoksa meme olmasa bile sizi su için uyandırabilir
Atlasmom66 karamellipuding diş zamanı benim oğlum emmek istemedi sadece sabahları emiyordu 14 buçuk aylıkken tamamen bıraktı ne yaptıysa devam ettiremedim
Atlasmom66 karamellipuding ben iki yaşında bıraktırmak istemiştim hayırlısı böyleymiş darısı başınıza