Merhaba arkadaşlar. Bebegim 4 aylık. Ilk zamanlarda sütüm çok olduğu için sağıp derin dondurucuda sakladım işe baslaynca lazim olur diye fakat ise başlamayacağım bir süre daha. Yaklaşık 3 ay olmuştur sagali. Bir sure daha Beklese birsey olur mu? Çünkü rapor alacağım 45 gün daha.