Ya ama doktorlar diyorlar ya hani antibiyotik bakterisel durumlarda işe yarar. Kötü bakterileri öldürdüğü için uygulanır. Hatta işe yaradığı gibi vücudunuzda ki iyi ve yararlı bakterileri de öldürür ve bu yararlı bakterilerin yerine gelmesi 12 ayı bulur. Bu yüzden gereksiz kullanımdan kaçının, virüssel durumlarda antibiyotik etki etmez diyor, rsv virüsü, rota virüsü gibi…
Ne yapacağımızı şaşırdık