Merhabalar kızlar ben 8 ay önce doğum yaptım ve bugun hamile olduğumu öğrendim reglim 10 gün gecikiyodu antibiyotik kullanmıştım ondan dolayı geciktiğini filan düşündüm ama işler hiçde öyle değilmiş. hayatımın şokunu yaşadım bebeğime her baktığımda ağladm henüz kimseyle bişey paylaşamadm kınadığım seyleri yaşadığımı farkettm neyi kime kınadıysam başıma geldi :( planlı yapılan bişey değildi eşimde şok oldu bende.. neyse ki gercekler ortada ama suan iyiym size sormak istediğim ilk gebelikte kan sulandırıcı iğne kullanmıştım tekrar kullanılıyo mu iğne acaba bi mucize yaşayanınız var mı aranızda ikinci de sıkıntısız iğnesiz gebeliğini yaşayan :( antibiyotik de zarar verdi mi acaba gebeliğime . Sabredemedim yarına kadar buraya yazmak istedm. Bugun öğrendm gebeliğimi ve hemen yarına doktora randevuyu aldm bile sadece aklımdaki sorulara yanıt bulabilir miyim diye buraya yazmak istedm.