Senemm03 bizde aynı durumdayız gündüz 1-1,5 saat uyusa mutlu oluyorum ve uykuya çok zor geçiyor mesela akşam 22:00 da uyutmaya başladım ama uyuduğunda saat 23.30 du artık sabrım tükendiği için babasına devrettim o kadar kötü hissediyorki insan bazen tahammül edemiyorum ve sesimi yükseltip ağlatıyorum bu beni daha çok üzüyor ama aylardır uykusuzluktan yorgunluktan yıpranmış durumdayım