Alvinasevin benim kızımında aynı şekildeydi. Tüm yüzü kızarık, sivilce gibi bazı yerler ise beyaz uçluydu. Kaşlarının üstü ve ortası kabuk kabuktu. Doktorumuz hiç bir şey sürdürmedi. Kendi kendine geçecek dedi. Onu rahatsız etmez kaşınmaz dedi. Bende korudum , öptürmedim ellerimiz ile dokundurmadım. Az az sütümü sürüyordum yüzüne . Çok faydası olmadı ama yine de yanaklarına temizleme pamuğu ile sürdüm. Şimdi 4 aylık biraz sıcak olsun terlesin ya da biraz öpülsün yine cildi kurur ve kızarmaya başlar. Doktorumuz her gittiğimizde yüzüne bir şey vermeyeceğim der. Geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda geçer.