Perakus12 anladım. Hep memede uyuttum şimdiye kadar o dönemlerde de kucağımda emzirip iyice dalınca yatıyordum. Bazen ayakta emzirerek uyutuyordum, bunu deneyin. Ben sırt üstü yatıyordum onu göğüsüme yatırıyordum yüz üstü şekilde hem gazına iyi geliyordu bunu da deneyebilirsiniz. Şu an sürekli emmek istemesi normal, tam verimli emmiyor zaten