motivasyonsuz2 Kızlar 1 yaşında ki kızımın vajinası çok kötü kokuyor. Başına gelen var mı ? Neden olabilir? Vajinal yapışıklığı var, bu neden olabilir mi ?
emelimay motivasyonsuz2 merhaba 🤚🏾 büyük ihtimalle vajinal yapışıklık yüzündendir. Vajinal yapışıklığa bağlı enfeksiyon oluşmuştur ve bu yüzden kokuyordur. Çocuk cerrahisine götürdünüz mü ?
motivasyonsuz2 emelimay merhaba, cevap için çok teşekkür ederim. Doktora götürdük ama cerraha götürmedik. Bu konuda doktorlar 2 ye ayrılıyor. Açılması gereken diyenler ve büyüdükçe kendi açılır diyenler. O yüzden gitmemeyi tercih ettik aslında.
emelimay motivasyonsuz2 kızımı 11 ay kontrolünde doktora götürdüğümüzde vajinal yapışıklığı var dedi. Çocuk cerrahisi görsün demişti. Çocuk cerrahı da iki yöntem var krem kullanacaksınız 10 gün boyunca açılır kendi kendine genelde kremle demişti. Açılmazsa getirin ben açacağım dedi. Krem ile açılmadı götürdük ve kendi açtı. Eğer açılmazsa böbreklerini bile etkileyecek bi durum olabilir demişti. Oraya pislik birikiyor çünkü
motivasyonsuz2 emelimay yaa öyle mi..? Ben bu derece ciddi olabileceğini düşünmemiştim. Peki canı çok yandı mı kızınızın
emelimay motivasyonsuz2 evet. Zaten doktoru ilk krem verdiğinde kendi kendine açılmasını isteriz müdehale edince canı acıyacak demişti. Öyle de oldu 🙊. Açtıktan sonra da 10 gün boyunca günde 4 kez antibiyotikli krem kullanacaksınız dedi. Tekrar bir yapışıklık oluşmasın diye. Krem kullandığımız ilk 3 gün bile rahatsızlık hissediyordu sanırım bir yanma hissettiği için.
leopar motivasyonsuz2 kaç aylık kızımda da vardı doktor elliyle müdahale etmıştı ya 2 buçuk yaşındaydı ozaman ama :( çok kötüydü sonradan kapanma oluyor tekrarlama yni bende sürekli bakıyorum
motivasyonsuz2 leopar 1 yaşında kızım. Ben bir de bu yüzden müdahale ettirmek istemedim aslında. Tekrarlayabildiği için.
leopar motivasyonsuz2 evet hem o gemde çocukta travma kalıyor kızım dokundurmaz asla yıkayınca bile korkuyor :( ama çok şükür tekrarlama olmadı ve geçti diğer kızımda da hep dikkat ediyorum geç müdahale olmasın fiğe krem falan verdi mi
emelimay motivasyonsuz2 bilemiyorum orasını tabi ama sonradan daha can acıtacak bir durum yaşanmasındansa anlık bi acı yaşaması daha mantıklı geliyor bana