Svscgdm Ben uzun zamandır adet olamıyorum düzenli gidiyordum az cok Kasım ayında hiç adet olamadım kan testi yaptırdım bişey çıkmadı, 2gündür sancım oluyor ama gelmıyor ya deli olcam. Niye böyle oluyor daha önce yaşayan var mı böyle bi durum?
Burcin_metehan Svscgdm Bende de aynı sıkıntı var canım ekim ayından beri bende olamıyorum bende neden olmadığımı merak ediyorum 🙄
berkusbalii Merhaba. Bendede aynı şekilde. Bel kasik ağrım var ama adet olamadım. Sebebini öğrenebildiniz mi siz?