Doga0812 Kızlar bir soru sormak istiyorum belli süre kullanıp telefon kazanıyormuş sonra tekrar açılıyor olarak biliyorduk misal 8 ay kullanım 4 ay kullanılmıyor ama aslında kapandığı zaman bir daha açılmiyormus doğru mu?
mormilena Doga0812 ya nedeni tam olarak ne bilmiyorum ama kuzenimde yurt dışında çalışıyordu evde o şekilde 3 telefon vardı hemde en iyilerinden. Teyzeme sorduğumda bu yırt dışında oluyir burda olmuyir gibi bir şey demişti
Payidar Hayır süresi dolunca kendiniz açtırmazsanız eğer kapanır. Açtırma ücreti şimdi pahalı ocaktan sonra daha pahalı olacak. Zaten açtırmak içinde en basit Gürcistan giriş çıkış yapmalısınız.
Cocolingo Doga0812 e devletten yapabilirsiniz, hat sahibinin ülkeden çıkış giriş yapması lazım en önemli detay bu
cevriyeee Doga0812 hayır gelmiyor hatta ben yarın kayıt yaptırcam 20 bin telefonla beraber 55 bin tuttu Türkiye fiyatı 70 bin sanırım
Ballilokmam11 Doga0812 yurtdisindan aldiginizda passports kayit yaptiracaksiniz o da o kiss adina acilacak ve icindeki hat da o kisinin uzerine olmasi lazim
Vera094 Doga0812 tlf aldıktan sonraki üç ay içinde kayıt yaptırıp açtırma parasını ödemelisiniz. Sonra kullanıyorsunuz kapanmıyor bidaha
aysund Doga0812 eşim kullanıyor kaç yıldır İlk aldığında email attırdı süresiz hiç sıkıntı kaç yıldır olmadı bende duydum yılbaşından sonra 20 milyara felan email atıyorlar mis
Stresbabacimstress Doga0812 bence aynı fiyata denk geliyor hemen hemen. Telefona verdiğiniz para, açtırmak için yol bilet parası Yemek ücreti vs vs yorulmanızda cabası en iyisi tr
Minmini Doga0812 kaydettirirseniz kapanmıyor yalnızca kimin pasaportuna kayıtlı ise o kişinin adına kayıtlı bir simle kullanabilirsiniz. Benim telefonum gürcüden alındı eşime kayıtlı eşimin üstüne hattım.