incizeynep Sezeryan doğum sonrası bağırsak problemleri yaşayan bağırsak düzeni bozulanlar var mı acaba?
mustkaan incizeynep benim ya sürekli kabızlık yaşıyorum bol lifli beslenmeme rağmen ondan dolayı ilaç kullanıyorum 3 aylığız
incizeynep mustkaan Benim de bebeğim 3 buçuk aylık oldu normalde hiçbir sorun yaşamazdım kabız da değilim ama sorunlarım var bu konuda ne zaman geçecek acaba kafama takıyorum