Kızlar kızım uc yasında yurt dısında yasıyorum evde bunalıyor burda uc yasında krese baslıyorlar artık bıktım ya haftada ıkı defa yolluyorum ıkı hafta hastalıgıyla ugrasıyorum bu hastalık olayı hepmı boyle olucak kardesınede gecırıyor sız nasıl onlemler aldınız herkesın cocugumu boyle yoksa benım kızımdamı bı sorun var 😔duzeltıyorum yolluyorum yıne hasta