Merhaba kızlar 🫶🏻
Bebişim 14 aylık ve bu zamana kadar maalesef uyku düzenimizi oturtamadık . Gece hala 2 saatte bir kalkıyor mamaya felan değil tekrar ayakta sallanmak istiyor ve 20 dk içinde uyuyor.aynı zamanda benimle yatmak istiyor bi yatakta 3 kişi yatıyoruz . Ne yaptıysam düzeltemedim bi kaç uyku düzenleyici takviyede denedim uykudan çok enerji verdi çocuğa . Sonuç olarak ben ne yapmalıyım ?