Merhaba, oğlum 16 aylık, 5 gündür balgamlı öksürüğü var. İlk gün doktora götürdüm. Bisonatural nasorinse verdi. Burun temizliği ve nebülizatörler sf verin dedi. Ateş olursa getirin dedi. Ciğerleri dinledi temiz ama çok balgam var dedi. Öksürük artmadı ama kesilmedi de halen. Ciğerlere inse anlar mıyım? O zaman çok mı fena öksürüyorlar?