Kuzikoo Herkese merhabalar🌸 Hamileyken çoğumuzda olduğu gibi benim de göbeğimde çizgi belirmişti. 55 gün önce doğum yapmama rağmen hala çizgi aynı şekilde duruyor. Ne zaman geçecek bu çizgi bilenler bilgilendirebilirlerse çok sevinirim🙏🏻
Girl_baby Kuzikoo o çizgi geçmiyor diye biliyorum bende yoktu ama arkadaşım esmerdi onda çıktı oğlu 2 buçuk yaşında hala geçmedi
tarcinnn Kuzikoo valla yavaş yavaş silindi, en son döküntü gibi oldu ve gitti tamamen. 2-3 ay falan sürmüştür ama
Nikita Kuzikoo çizgiyi keseleyin geçiyor. Pigment şeklinde renk değişimi oluyor. Ölü deri gibi düşünün. Keseleyince gidiyor.
sumeyyeilhan 4 Ay önce doğum yaptım 2 .ayında Duşta az bir yerini keselemistim bende baktım geciyor keseledim baya çıktı açıldı rengi ama daha izi var
ilknursam Kesinlikle kese 😃 hamileyken göğsümün arasında yanmış gibi leke çıkmıştı doğumdan sonra duşta hafif keseledim ve çıktı çok garipti hiç gitmeyecek gibi geliyordu
lohusaserbeti Ay benim de 2 ay oldu normalde çok hafif silik bi çizgiydi hemen geçer sandım ama geçmedi
seher_coban Kuzikoo bende doğum yapalı 3 ay oldu hala geçmedi bence geçmez kalıcı gibi artık bi kere belirdi geçeceğini sanmıyorum