mervisalyos benim bebeğim de aynıydı hep sakin sakin konuştum altını alırken açıklama yaptım ağlayacak bir şey yok annecim seni temizliyorum cici kız olacaksın ,hadi altını temizleyelim vb. Şimdi 2 ay 10 günlüğüz şükür bitti alt alırken aglamamiz sürekli tekrarlıyorum sakin bir şekilde bastırarak söylüyorum seni temizliyorum annecim diye konuşuyorum