mutlubianneyimm12 gerçekten lanet bir şey mahvetti beni ya tüm Hayat dengemi bozuyor sinirlerimi bozuyor ya tüm hayatımı etkiliyor cidden o kadar çok doktorlara gittim o kadar çok fitiller kullandım ki bana da doğumdan sonra oluştu ama bir türlü gitmiyor Hatta çay ağacı yağı kullandım O da iyi geliyor dediler sonra dut kurusu onu kaynatıp Onu içtim inanın denemediğim bir şey kalmadı ama bazı sirkeler mantarı tetikliyormuş Hani bu beni korkutuyor zaten evet yakıyor ama Affedersiniz tuvalete gittiğimizde de Yanıyoruz Çünkü sürekli kaşadığımız için orası yara oluyor tahriş oluyor söyle yıkadığımız anda bile yanıyor yani ama tekrardan bunu deneyeyim o dediğiniz probiyotiğe de bakayım En azından para veririm ama kurtulmuş olurum inşallah