Kızlar oğlum kaka yaptı. Kakasının bir kısmı daha katı ve o katı kısımın dışı sanki unlanmış gibi .geri kalan kakası da cıvık.ilk defa basıma bögle bisey geliyor neden öyle dışı beyaz unlu gibi olur ki ? Bebegim 6 aylık bu arada mama ve ek gıda alıyor