Leylaa_ Kızım 2 ,5 yaşında ilk doğduğunda saçlıydı o yüzden saçları şimdi uzun ama gür değil seyrek . Yaşıtlarına bakıyorum saçsız doğmuş ama şimdi saçı gür duruyor . Zamanla çoğalır mı böyle kalır mı kafama çok takıyorum . Yada bi şey yapmam lazım mı