1cocuksevdasi teachermom07 gelde burdakilere de anlat 😆😆😆 hiçbişeyi onermiyor burdakiler de bırak gorumceyi burası da çok fena
teachermom07 1cocuksevdasi ilk 1 sene sebamed kullandım şampuan olarak, Şuan dalin alıyorum. Ayrıca banyo sonrası masaj yapıyorum dalin bebek yağından da memnunum.
1cocuksevdasi teachermom07 çocuğum gazli dün yaptığım masajdan sonra patır patır yaptı valla dalinle bi sorunda yasamadik alerji de olmadı
1cocuksevdasi edaekici alerjik bebeğiniz var demekki her bebeğin cildi farklı dünden beri bakıyorum bi yerinde bisey var mı diye yok
dilay06 1cocuksevdasi tek kullanımda alerjiniz olup olmadığını anlamayabilirsiniz ilk başta bana da bir şey olmamıştı zamanla kaşındırıyor