Merhaba. Yaklaşık 2 aydır bacak ağrısı yaşıyorum. 13 gün önce belden uyusturma ile sezeryan doğum yaptım. Doğumdan sonra bacak ağrım daha da arttı. Doktora gittim hiç bişey çıkmıyor mr ve röntgende.
Bu durumu yaşayan oldu mu olduysa neler yaptınız nasıl geçiyor bu?